1.200.000,00€
Nau industrial en venda en Olèrdola
- 0
- 1268m²
- REF:001311
Descripción
Oportunitat Immillorable! Nau Industrial en Venda – REF 1311
Presentem una nau industrial excepcionalment ubicada, a peu de la N340 i a pocs metres del centre comercial Carrefour. Aquesta propietat és ideal per potenciar el teu negoci amb una ubicació estratègica i espais generosos.
Característiques Principals:
Solar Ampli: 1700 m² de terreny que proporcionen un espai ampli i funcional.
Distribució Eficient: Planta baixa de 1020 m² perfecta per a producció, emmagatzematge o distribució, i un altell de 350 m² ideal per a oficines i emmagatzematge addicional.
Comoditat d’Aparcament: Pati davanter de 450 m² i pati posterior de 200 m², assegurant ampli espai per a aparcament i maniobres.
Equipament Complet: La nau està equipada amb tots els serveis necessaris perquè puguis començar a operar de seguida.
No deixis escapar aquesta oportunitat única d’adquirir una nau industrial amb una ubicació privilegiada i totes les comoditats per al teu negoci.
Contacta ara i agenda la teva visita! REF 1311
Impulsa la teva empresa al lloc perfecte!







